Sveobuhvatno Jamstvo – Osnovni Uvjeti i odredbe za jamstvo i dodatne usluge Festool GmbH
Datum primjene: 2021/08/01
Čestitamo na kupnji vašeg novog Festool stroja ili alata (u daljnjem tekstu „stroj“). Registriranjem vašeg novog Festool stroja nakon 2. travnja 2013. na mreži za Sveobuhvatno Jamstvo dobivate besplatno jamstvo u trajanju od 36 mjeseci od datuma kupnje i iskoristivost dodatnih usluga. Registriranjem vašeg Festool stroja putem weba slažete se sa sljedećim uvjetima i odredbama jamstva.
1 Opći uvjeti poslovanja i registracija
1.1 Festool GmbH (u daljnjem tekstu “Festool”) će, u slučaju uspješne registracije za sve nove Festool električne alate i alate na komprimirani zrak (u daljnjem tekstu „stroj“), ponuditi jamstvo i dodatne usluge na temelju ovih odredbe i uvjeti. Primjenjuju se samo usluge koje se nude u vašoj zemlji prebivališta, pod uvjetom da ste krajnji kupac, bilo fizička ili pravna osoba. Pregled jamstava i dodatnih usluga koje Festool nudi u različitim zemljama može se pronaći na www.festool.com/service. Zemlja interesa mora biti odabrana. Festool neće preuzimati nikakva jamstva niti dodatne usluge Festool-ovim trgovcima, tvrtkama za iznajmljivanje strojeva i preprodavačima.
1.1.1. Ovi se Uvjeti primjenjuju i na električne alate marke Protool (u daljnjem tekstu “Stroj”).
1.1.2. Ovi uvjeti i odredbe primjenjuju se i na LI-Ion baterije i punjače za baterije koje ste kupili 1. kolovoza 2021. ili kasnije (u daljnjem tekstu “stroj”), pod pretpostavkom da sljedeće odredbe ne omogućuju odstupanje od njih.
1.2 Uvjeti za registraciju uključuju:
- kupnja je izvršena od ovlaštenog prodavatelja Festool-a i
- web registracija u MyFestool na www.festool.com/myfestool u roku od 30 dana od datuma izvornog računa
- prijenos (eng. upload) ili slanje računa za provjeru datuma kupnje
- registracija je moguća samo u zemljama u kojima se nude jamstvo i dodatne usluge Festool-a.
1.3 Nakon uspješne registracije, putem e-pošte dobit ćete vezu do jamstvenog lista. To se odnosi samo na registrirani Stroj.
1.4 S ovim Uvjetima i odredbama o jamstvu, Festool vam daje dodatna prava koja premašuju standardne ugovorne i zakonske jamstvene zahtjeve. Uvjeti i odredbe Jamstva ne odriču se, ne ograničavaju niti na drugi način mijenjaju postojeća ugovorna ili zakonska jamstvena prava.
1.5 Pružanje jamstva ili dodatne usluge niti produžuju jamstveni rok niti obnavljaju jamstveni rok. Isto vrijedi i za zastaru ugovornih ili zakonskih jamstvenih prava.
1.6 Kod povrata registriranog Stroja, bilo zbog otkazivanja ugovora, opoziva, raskida ili povlačenja, jamstvo dotičnog Stroja se poništava.
1.7 Za litij-ionske baterije i/ili punjače koje ste kupili 1. kolovoza 2021. godine ili poslije, posebna registracija opisana u odjeljku 1.1 neće biti potrebna. Međutim, jamstveni sveobuhvatni zahtjevi vezani uz LI-Ion baterije i/ili punjače baterija mogu se podnijeti samo ako je izvorni dokaz o kupnji u skladu s točkom 2.5 predočen Festool-u u vrijeme podnošenja zahtjeva.
2 Odredbe i uvjeti jamstva od 36 mjeseci
2.1 Jamstveni rok iznosi 36 mjeseci i počinje teći od datuma izvornog računa.
2.2 Ako se jamstveni zahtjev riješi u jamstvenom roku, Festool jamči ili besplatnu zamjenu neispravnih dijelova ili besplatnu zamjenu Stroja po nahođenju Festoola. U tom smislu isključeni su daljnji zahtjevi.
2.3 Jamstveni zahtjevi vrijede ako:
- dokazano da isporučeni stroj ima greške u materijalu ili proizvodnji.
- Li-Ion baterije i punjači oštećeni kao posljedica prirodnog trošenja pri normalnoj uporabi Stroja.
2.4 Jamstveni zahtjevi posebno nisu valjani
- ako se dokaže da su istrošeni dijelovi (osobito ugljične četke, kuglični ležajevi, gumeni rukavci, brtveni prstenovi i prekidači) oštećeni kao posljedica prirodnog trošenja zbog normalne uporabe Stroja.
- u slučaju oštećenja potrošnog materijala i pribora, osobito u slučaju brusnih diskova, brusnih ploča, utičnih kabela, listova pile, glodalica, šipki za miješanje, noževa, opreme za rezanje i alata za bušenje.
- ako se zanemare Upute u priručniku za uporabu ili drugi dokumenti koji prate pojedine Strojeve koji se odnose na povezivanje, ugradnju, puštanje u operativni rad, uporabu i održavanje Strojeva.
- ako se Strojevi nepravilno koriste ili oštete izvana (osobito kao posljedica padova ili udara).
- ako do oštećenja stroja dođe uslijed uporabe neoriginalnog pribora ili rezervnih dijelova.
- ako se strojevi modificiraju, demontiraju ili dodaju komponente.
- ako se Strojevi koriste za kontinuirani rad u industrijskim aplikacijama koje rezultiraju velikim trošenjem, ili se uporno koriste za aplikacije koje na Stroj stavljaju iznadprosječno opterećenje.
- za kutne brusilice obitelji proizvoda AGP (marke Protool).
2.5 Opseg i potvrđivanje jamstvenih zahtjeva
Jamstveni zahtjevi moraju se podnijeti u pisanom obliku Festool-u odmah nakon što se utvrdi kvar i unutar jamstvenog roka. Dotični Stroj se mora vratiti prodavatelju ili poslati u jedan od centara za korisničku podršku naveden na www.festool.com/service zajedno sa svom dodatnom opremom i originalnom fakturom koja prikazuje datum kupnje i naziv proizvoda.
2.6 Obaveze inspekcije i obavještavanja poduzeća Ako ste Stroj kupili kao trgovac, vaši zahtjevi pretpostavljaju da morate provjeriti Strojeve odmah nakon primitka i obavijestiti Festool o očitim nedostacima odmah ili najkasnije u roku od dva tjedna od primitka isporuke Stroja i prijaviti skrivene nedostatke čim se pojave otkriveno. Trgovac ste ako obavljate komercijalne ili neovisne profesionalne aktivnosti po sklapanju ugovora. To se odnosi na fizičke, pravne osobe i partnerstva koja imaju poslovnu sposobnost.
3 Dodatna Festool usluga
3.1 10-godišnja dostupnost rezervnih dijelova (zamijenjeni originalni dijelovi)
Jamčimo da će rezervni dijelovi biti dostupni najmanje 10 godina nakon prestanka proizvodnje proizvoda. Ako Festool ne može ispuniti obećanje, besplatno ćete dobiti zamjenski novi stroj iz trenutnog asortimana kao zamjenu za vaš stari stroj.
4 Završne odredbe
4.1 Zaštita podataka
Osobni podaci koje smo primili registracijom vašeg stroja za Festool-ovo sveobuhvatno jamstvo (uključujući prijenos fakture) (npr. Ime i prezime, adresa) pohranjuju se, obrađuju ili koriste isključivo za rukovanje povezanim uslugama. Pravni temelj za to je čl. 6. st. 1 lit. b) GDPR-a. Ako i ako iz pregleda vašeg alata izbrišete svoj MyFestool račun ili stroj, nastavit ćemo pohranjivati vaše osobne podatke potrebne za ispunjenje ugovora do isteka jamstva.
Sve podatke koristi Festool. Osim toga, podatke možemo prenijeti u TTS Tooltechnic Systems AG & Co. KG. Pravna osnova za to je interes naše tvrtke, čl. 6. st. 1 lit. f) GDPR. Podaci se neće prenijeti trećim stranama niti na drugi način koristiti u reklamne svrhe. Dodatne informacije o zaštiti podataka potražite na www.festool.com/legal-information/data-protection.
4.2 Promjene kontaktnih podataka korisnika
Ako se neki od vaših podataka o kontaktu promijeni, Festool od vas traži da ih odmah promijenite na svom besplatnom računu MyFestool na www.festool.com/myfestool. Festool nije odgovoran za dodatne troškove koji proizlaze iz zastarjelih podataka o klijentima.
4.3 Promjena odredbi i uvjeta Festool zadržava pravo otkazati, nadopuniti ili promijeniti jamstvo i usluge ili ove uvjete jamstva i servisa u cijelosti ili djelomično, dajući razumnu obavijest, ili bez takve obavijesti ako se pokaže dobar razlog, uzimajući u obzir vaše interese.
4.4 Razno
4.4.1. Primjenjuje se pravo Savezne Republike Njemačke, isključujući Konvenciju Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe (CISG).
4.4.2. Za sva neslaganja u vezi s jamstvom jedino je mjerodavno sjedište Festool GmbH.
4.4.3. Ako klauzula u ovim uvjetima postane ili postane nedjelotvorna ili djelomično ili potpuno nevažeća ili se utvrdi regulatorna praznina, učinkovitost drugih uvjeta ostaje nepromijenjena. Umjesto nedjelotvorne ili nevažeće klauzule, relevantna djelotvorna ili valjana klauzula koja je što bliže smislu i svrsi nevažeće klauzule smatrat će se dogovorenom. U slučaju regulatornog jaza, klauzula koja odgovara onome što bi bilo dogovoreno smatrat će se dogovorenom.